۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

White board

به نام خدا
'' برو، خر نشو! ''
خودت به خودت احترام بگذار.
زندگی خوب = مجموع همه ی تک لحظه های خوب
بهترین لحظه را خلق کن
1-هدف
2-برنامه


لذت ما از خودمان جدا می کند،
سفر ریاضتی ست که ما را به خودمان باز می گرداند،
   آلبر کامو
Its over now
حالم از خودم داره به هم می خوره
                                                                                 
قرار نیست اتفاق جدیدی رخ بده،
چقدر می خوای خر باشی؟
                                                                                                        امروز روز خیلی خوبی بود.
خاک بر سرت کنن! احمق!
access= realize                                  
to access the effect of sth.          
profound effect= deep effect
rigorously= strictly        

اگرچه از اینکه با دیگران صمیمی می شوید، احساس شادی و خوشحالی می کنید، اما بهتر است یک قدم به عقب بردارید و فکر کنید به کجا می رسید. برنامه های زیادی دارید و لازم است حتما بدانید که آیا افرادی که در اطرافتان هستند، در تمام طول این راه از شما حمایت می کنند، اگر نمی کنند اکنون زمان این است که از آنها کناره بگیرید و فعالیت خود را شروع کنید.( فال متولد ماه بهمن )

..............................................................................
آنچه خواندید نوشته هایی ست پراکنده روی وایت برد من.
همان جایی که چند لحظه ی پیش زینب رویش با اجازه نقاشی می کرد!
و به من گفت عمو ایمان:
این ماژیک صدا ندارد!


۱۰ نظر:

شیما گفت...

جالبه ایمان...
حس می کنم تو این مدتی که نبودم عوض شدی.

زینب رو خیلی دوس دارم دختر ناز و گلی هستش. :)

حامد گفت...

سلام
اولا باید یک احسنت به زینب جان گفت که فهمیده هرچند مدادهای عالم و اس ام اس های عشاق و نامه های لبریز محبت سرشار و لبریز از انرزی باشند باز خاموشند و بی صدا!!!!!!!!!!
ثانیا ایمان جان
یک جک قشنگ:
لره (کافر)با سنگ میزنه تو سره دختره میگه : آخیش بالاخره مخشو زدم!!!!!!!!

ثالثا : ای کاش خدا برانمان می داشت که با یار در پی دلدار باشیم و به قول رضا صادقی اگرکه نشد به درک!!!!!! تنهای تنهای تنها با خدا انگار تنها نیستیم ولی شاید خیلی نوستالجیک باشد ولی بی عرضگی از ماست!!!!

سلمان گفت...

سلام ایمی جونم

من جای تو بودم میدونی چیکار میکردم؟
از وایت بورد عکس میگرفتم و میذاشتمش اینجا

لابد ماژیکت زیاد نو نیست که صدا نمیده. آخه ماژیک که نو باشه وقتی باهاش مینویسی یه قیژ قیژ خاصی میکنه

زکریا گفت...

سلااام
با نظر سلمان موافقم
من یادداشت می نویسم و می چسبونم رو کمدم . باحال تره :)

ایوب阿尤布 گفت...

پسر مختم اينقدر قاطي پاطي باشه كارت خراااااااااااااااب ها
ولي اون جمله بالا را نيستم من كه اهل رياضت اين حرف ها نيستم حاااااااااال كن حالا مي خواد خودت بشناسي مي خواد نشناسي

شيما گفت...

اینقدر خودتو آزار نده رفیق. ارزشش رو نداره.

Unknown گفت...

با سلمان موافقم کاش عکس وایت بردت را می دیدیم. و وای از این همه زیبایی کودکانه که توی خط آخرت بود. اینکه ماژیکت صدا نداشته. من عاشق اینجور طرز بیان های بچه ها هستم.

Morteza گفت...

با گفته کامو موافقم .... یعنی حال کردم باهاش

رویا گفت...

مدت هاست روی وایت بردم نوشتم:
"یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایانه"
اما هنوز نتونستم باهاش کنار بیام.

TPS گفت...

اين چيزا كه اغلب به اون فكر ميكنم نمي فهمم چطوري ميشه