۱۳۹۰ دی ۱۳, سه‌شنبه

Do you love me, even with my dark side?

۵ نظر:

ناشناس گفت...

YES
I LOVE YOU EVEN YOU LEGH AT ME FOR MAY LOVE

ناشناس گفت...

LAUGH

ناشناس گفت...

زمان را کلام را از من دريغ داشته اي مرا ناکام کرده اي اشک هايم را دانستي و نديدي
لحظه حتي لحظه اي در کنارم ننشستي تا از بي تابي من بشنوي ببيني ولي من از اينکه برايت اشک ميريزم به خود مي بالم هنوز دوستت دارم چون بي تابي و عشق را با تو تجربه کردم من ناکام از کامت به خدا عاشقم هيچ نخواهم جز در کنارت بودن ،ماندن برايت خواندن،همان آوازهايي که از درد دوريت خواندم

ناشناس گفت...

کاش مرا ميديدي ،کاش نمي رفتي ،کاش آوازم را باد برايت مي آورد درسته ناشناسم ولي مي دونم مي دوني منم
آخ چقدر خوبه خودمو مي زنم به اون راه که منو نمي شناسي هرچي ميخوام ميگم
کاش فقط بهم مي گفتي چرا من نبايد کنارت باش من نمي تونم کسي رو دوست داشته باشم حتي اوني که ميگه عاشقمه
چون عاشقم
برام دعا ميکني؟اگه هم نداشته باشمت با تو حالا خدا رو دارم...

ناشناس گفت...

کاش بهم بگي چرا؟